FANDOM

Total Drama Presents: The Bachelorette
Totalna Porażka: W Poszukiwaniu Narzeczonego
LogoTDPTB
Gatunek: reality - show
Kraj produkcji: Polska
Liczba odcinków: 7
Reżyseria: ForeverNTM
Lata emisji: 2020
Data premiery: TBA

Total Drama Presents: The Bachelorette - spin off drugiego cyklu fikcji autora, w którym dwunastu mężczyzn zmierzy się o serce największej divy serii - Fatimy! Uczestnicy będą musieli skraść serce divy i przekonać ją, że to właśnie On jest tym jedynym.

Razem z Fatimą, do programu powrócą "najlepsze przyjaciółki" od tytułowej "Bachelorette" czyli Rolanda oraz Kimberly, które będą miały na celu wybranie szóstki kandydatów każda oraz mentorowanie swoich kandydatów podczas czasu w programie.

Poza walką o serce kandydatki, zwycięzca serii otrzyma czek na okrągłe 100'000$ oraz opłacony miesięczny wyjazd do wskazanej przez parę lokalizacji.

Który z mężczyzn zgarnie serce naszej "Bachelorette"? Tego dowiecie się czytając Total Drama Presents: The Bachelorette!

Trailer Nr.1-> Klik
Trailer Nr.2-> Klik
Trailer Nr.3-> Klik

Skład:

Ekipa

  • McKey - Główna prowadząca całe show, która ma na celu dopilnowanie, żeby Fatima i jej ekipa nie zniszczyli posiadłości, którą producenci wynajęli na czas kręcenia programu. Nie wtrąca się ona w przebieg gry. Ma na celu jedynie bycie łącznikiem pomiędzy produkcją a Fatimą oraz jej ekipą.
  • Fatima - Jedyna i niepowtarzalna kandydatka, która z pomocą Rolandy i Kimberly będzie szukała swojego wyjątkowego wybranka. Jest jedyną decydującą osobą o losie uczestników fikcji. Odpowiada za wręczanie zdjęć uczestnikom podczas ceremonii wręczania zdjęć Fatimy z autografem oraz wymyślanie zadań.
  • Kimberly oraz Rolanda - Ekipa Fatimy oraz osoby odpowiedzialne za wybór kandydatów oraz ich mentorowanie podczas pobytu w programie. Biorą udział razem z Fatimą w podejmowaniu przez Fatimę decyzji i są obecne podczas każdej ceremonii.

Uczestnicy

  • Caleb - "Spłukany Bankier"
  • Cheng - "Narcystyczny Supermodel"
  • Hayden - "Psycho Fan Heidi Klum"
  • Tee - "Zawodowy Koszykarz"
  • Wide - "Przygnębiony Marzyciel"
  • Zygmunt - "Miłośnik Historii"
  • Soon
  • Soon
  • Soon
  • Soon
  • Soon
  • Soon

Odcinki

Premiera odcinka N/o Polski tytuł Angielski tytuł
TBA 01 Pierwsza Zasada: Królowa jest tylko jedna! Zapamiętaj to! Rule N/o 1: There can only be one Queen! Remember that!
TBA 02 TBA TBA
TBA 03 TBA TBA
TBA 04 TBA TBA
TBA 05 TBA TBA
TBA 06 TBA TBA
TBA 07 TBA TBA

Drużyny

Team Kimberly

LogoTeamKimberly

Team Rolanda

TeamRolandaLogo

Tabele

Tabela Uczestników

Tabela Odcinkowa

Ciekawostki

Soon