FANDOM

Severin (M2000)
Leniwe Tygrysy
Severin
Płeć męska
Włosy brązowe
Eliminacja TP:WvsD:Quiz o Wariackim Wyścigu!
Miejsce TP:WvsD - 9/15
Związki Lara (odwzajemnione)
Rodzina Matka i Ojciec (nie żyją), wujek
Przyjaciele Lara, Anabel, Noah
Wrogowie Peter
Lęki Strata wujka, zrobienie przykrości drugiej osobie
Talent Gra na skrzypcach i saksofonie, poliglota, jednoczy ludzi
Ksywy  ???
Dubbing Józef Pawłowski

Severin - Postać Michałka 2000.Ma on 17 lat i mieszka w Monachium.Jest bardzo przyjaznym, wrażliwym,sympatycznym, ambitnym i przystojnym chłopakiem.Ma wielu przyjaciół, którym zawsze pomaga.Dziewczyny za nim szaleją, ale on oto nie dba.On szuka takiej dziewczyny co go nie wystawi.Stara się być dla wszystkich w porządku. Ma dar języków, gdyż poza Niemieckim zna Angielski perfekt, Polski, Japoński, Hinduski i Francuzki.Chodzi na siłownie i ma bzika na punkcie czekolady.Gra na skrzypcach i na saksofonie.Jest wielkim fanem Totalnej Porażki.W wieku 16 lat wyjechał do Stanów, by tam poznać nowych ludzi.Po tygodniu w Stanach już zbratał ze sobą 67 ludzi.Severin potrafi wrogów zamienić w przyjaciół lub kochanków.Severin jest wielkim fanem Bayernu Monachium i reprezentacji Niemiec w Piłce Nożnej.

Gdy miał 10-14 lat był zupełnie inny.Był wtedy wredny i antagonistyczny.W wieku 14 lat jego rodzice mieli wypadek samochodowy, który zakończył się ich śmiercią .Chłopak bardzo to przeżył. Od tej chwili z pomocą wujka stał się lepszym człowiekiem. Chociaż Severin miewa  czasami chwile słabości, gdy zachowuje się tak, jak dawniej.

Fikcje w których bierze udział:

Totalna Porażka: Znowu w Trasie  - Fikcja Totaldrama52

Totalna Porażka: Weterani vs Debiutanci

Czy polubisz Severina?
 
6
 
5

Ankieta stworzona dnia maj 11, 2016, o godzinie 19:00.
Oddanych głosów: 11