FANDOM

Resette aka. ,,Swamp Witch"

...

Resette jest bagienną wiedźmą. Żyje w domku ukrytym gdzieś na niedostępnych moczarach. Jest łowcą głów, kanibalistycznym kucharzem i szamanką. Pogańskie rytuały to dla niej chleb powszedni! Tańczy w koło, rysuje pentagramy i wywołuje demony - to wszystko w ramach hobby.

Jest też dobra w tworzeniu naturalnych lekarstw. Zna większość gatunków ziół i leczniczych roślin, które można znaleźć na bagnach. Jednocześnie zna wszystkie gatunki trujące.. Wiedźma dla zabawy często składa ofiary z ludzi, często całopalnie, często w wiklinowej babce (coś jak żelazna dziewica tylko, że z wikliny).

Audycja:

Resette stoi po kolana w bagnie. W lewej ręce ma płonący na zielono nóż, w prawej czaszkę (Obrazek)

Resette - Au... Au... zuma...

Spostrzegła kamerzystę.

Resete - Male! Male!

Kamerzysta się nie poruszył.

Resette przekrzywiła głowę, przybrała straszny wyraz twarzy. Wyjęła spod wody garść gliny. Ulepiła szybko coś na kształt lalki. Zbliżyła dłoń do kamery.

Kamerzysta - Auć!

Resette zbliża włos do lalki, po czym z rozmachem wrzuca ją do bagna. Kamera znika pod wodą.

Charakter, o niej:

Jako wiedźma jest zdecydowanie mroczna i nieprzyjazna. Jedyną szansą na zaimponowanie jej jest wykazanie się znajomością arkan sztuk tajemnych, co jest raczek rzadko spotykane wśród innych ludzi. Z uwagi na swoje kanibalistyczne zapędy ludzie unikają jej, podczas gdy ona wręcz przeciwnie, stara się na nich polować gdy ci wkroczą na teren jej bagna.

Posiada marzenie stworzenia grupy czarownic. Od lat szuka padawanek; pań, które będą godne bycia nauczanymi. W tym celu nie raz zapuszczała się poza swoje bagnisko, jednak jak dotąd nie udało jej się osiągnąć celu. Resette w związku z tym cały swój wolny czas poświęca życiu w izolacji i odprawianiu swych czarno-magicznych rytuałów.

Historia:

Od dawnych czasów rodzina Resette żyła w izolacji, gdzieś na niedostępnych bagnach, z dala od jakiegokolwiek miasta. Rodzina zawsze jednak pomagała co bardziej zaufanym, lokalnym mieszkańcom przy różnorakich obrzędach. Resette przejęła spuściznę rodziny i zaczęła zajmować się odprawianiem rytuałów nad zmarłymi. Jej dziwaczne zaklęcia i obrzędy wywołują ciarki nawet u najbardziej wytrwałych. Warto wspomnieć, że jest też licencjonowanym Guślarzem. W wolnym czasie wywołuje inne duchy.

Występy w fikcjach:

 Ciekawostki:

  • Resette miała zadebiutować w kontynuacji TP w Bziździszewie.
    • Miało się jej tam udać stworzenie oddziału początkujących czarownic.
Czy będziesz kibicować Resette?
 
2
 
5

Ankieta stworzona dnia lis 14, 2016, o godzinie 18:00.
Oddanych głosów: 7