FANDOM

Lucy aka. ,,Blondie"

...

Lucy jest blondynką... Głupią blondynką... Wyjątkowo głupią i szaloną. Uwielbia psocić i robić różne dziwne rzeczy. Nie pojmuje tego co się dzieje wokół niej. Lubi polować na kosmetyki i motylki. Ma wiele ukrytych talentów, które pokazuje w najmniej spodziewanych sytuacjach. Czasem udaje rycerza Jedi, czasem pogromcę smoków lub kosmicznego konkwistadora.

Charakter; o niej:

Pomimo, że ma IQ niewiele większe od miotły, potrafi zaskarbić sobie sympatię swoim miłym usposobieniem. Rzadko kiedy mówi o kimś źle. Może jest to wynikiem jej braku rozumu, ale na pewno też nie knuje przeciwko innym, jest wręcz anielską duszyczką. Cieszy się życiem, jakiekolwiek by ono nie było, nie narzeka, nie smuci się. Jest bardzo pozytywną personą!

Historia:

Historia Lucy jest pełna niewiadomych. Nikt nie wie do końca gdzie się urodziła - podejrzewa się, że została porzucona przez swoją matkę. Wiadomo, że wychowała się u samotnego mężczyzny, który ją zaadoptował. Niestety zbiegła z domu w wieku 7 lat, dzień po rzuceniu szkoły. Uciekła do parku narodowego gdzie wychowywała się razem rodziną bielików. Po osiągnięciu dojrzałości wróciła do miasta. Za sprawą swoich dziwnych, "orlich" obyczajów zwróciła uwagę miejscowych mediów. Ci z kolei zaproponowali jej udział w nowym show. Dziewczyna chętnie się zapisała usłyszawszy, że stawką jest różowa torebka. Przypadkiem się okazało, że wcześniej wzięła udział w innym programie, jednak jej obecność tam pozostała zagadką.

Występy w fikcjach:

Ciekawostki:

  • Postać należy też po części do Zusi, która ułożyła kilka cytatów Lucy i wymyśliła niektóre jej zachowania
  • Nowy wygląd dostałem od Luki, od dawnej Quinn.
  • Wystąpiła jako zawodniczka w największej liczbie sezonów ze wszystkich postaci autora - w 6.
  • W dalszych sezonach Cyklu Sweet miała zadebiutować jest starsza i znacznie bardziej rozsądna siostra - Polly.
Czy będziesz kibicować Lucy?
 
3
 
1

Ankieta stworzona dnia sie 30, 2016, o godzinie 09:03.
Oddanych głosów: 4

Galeria: