FANDOM

Lucy aka. ,,Blondie"

...

Lucy jest blondynką... Głupią blondynką. Wyjątkowo głupią i szaloną. Uwielbia psocić i robić dziwne rzeczy. Nie pojmuje tego co się dzieje wokół. Lubi polować na kosmetyki i motylki. Ma wiele ukrytych talentów. Czasem udaje rycerza Jedi, czasem pogromcę smoków lub kosmicznego konkwistadora.

Autobiografia:

- Mama porzuciła mnie na polu kapust. Od początku swoich dni wyglądałam na niezbyt inteligentną dziewczynkę. Wiec jak się domyślasz mama porzuciła mnie z tego właśnie powodu. Więc zgodnie z tymi informacjami postanowiłam opowiadać ludziom, że urodziłam się  „w kapuście”… no tak. Jest to dosyć dziwne opowiadać ludziom, że tak było, i w sumie nie wiem jak mam na nazwisko bo tak jak wspomniałam urodziłam się „w kapuście”.-po co ciągle mówię te słowo „kapusta”- Co do opowiadania, gdy „urodziłam się w kapuście” miałam trzy lata.

Kilka dni później nadleciał orzeł stanął przede mną, a ja przez chwile wgapiałam się w te jego wielkie ślepia. Wyglądał na współczującego mi tego losu wiec postanowił, że weźmie mnie ze sobą. Chwycił mnie szponami i poleciał wysoko nad skalne klify gdzie znajdowało się jego gniazdo. W nim znajdowały się nie przypuszczając 3 małe orły, które od tamtego dnia zostały moim rodzeństwem. Moja mowa nie była w ów czas bardzo rozbudowana wiec do tej pory moja mowa nie jest „pełna”. Żywiłam się mięsem a nie raz zrywałam jagody z krzaków. Kiedy matka orłów zmarła, a moje rodzeństwo opuściło gniazdo wyruszyłam w podróż mojego życia, do miasta, miałam wtedy 9 lat.

Media widząc mój styl życia (czyli miedzy innymi jedzenie surowego mięsa nieznajomość różnych potraw itp.) zaczęli się wypytywać skąd jestem, gdzie się wychowałam oczywiście te pytania ciągnęły się w nieskończoność. stałam się sławna i zarobiłam na tym, oraz zaadoptował mnie pan Emil, który stał się moim tatą. Miałam z nim bardzo dobre relacje. No i jako dziesięciolatka brałam udziały w ekstremalnych zawodach, oczywiście chodziłam też do szkoły, ale nie przykładałam się do niej zbytnio…W wieku piętnastu lat poznałam Barbie, Lindsay, Beth to moje najlepsze koleżanki nie zwracały one na to, że nie jestem zbyt mądra wolą wspominać, że mam bardzo dobre poczucie humory. Teraz opowiem wam o tej złej koleżance ,,wrogu’’ Kamil, nie lubiłam jej od samego początku, nie lubi mnie dlatego ponieważ jestem blondynką. Dwa miesiące później wzięłam udział w totalnej porażce „Klątwa Czarnobyla” gdzie zdobyłam dziesiąte miejsce i poznałam wiele nowych mi osób. Półtora miesiąca później zgłosiłam się do kolejnego sezonu totalnej porażki „Sweet vs Pink” tam natomiast zdobyłam siódme miejsce. Skąd po dwóch miesiącach wzięłam udział w totalnej porażce w „Bziździszewie” gdzie zdobyłam 12 miejsce. 

- Autorstwa Zusia

Historia:

Wydarzenia z po Totalnej Porażki w Bziździszewie.

Coming Soon...

Występy w fikcjach:

Ciekawostki:

  • Postać należy też po części do Zusi, która ułożyła kilka cytatów Lucy i wymyśliła niektóre jej zachowania
  • Nowy wygląd dostałem od Luki, od dawnej Quinn.
  • Wystąpiła jako zawodniczka w największej liczbie sezonów ze wszystkich postaci autora - w 6.
  • W dalszych sezonach Cyklu Sweet miała zadebiutować jest starsza i znacznie bardziej rozsądna siostra - Polly.
Czy będziesz kibicować Lucy?
 
3
 
0

Ankieta stworzona dnia sie 30, 2016, o godzinie 09:03.
Oddanych głosów: 3

Galeria: