FANDOM

.

Drake Johnson

alias

The Shy Teenager

Bio:

Kiedyś Drake był zupełnie innym chłopakiem. Wesoły, uśmiechnięty, otwarty... jednak brutalny świat postanowił jednak zweryfikować jego słabą psychikę i stał się bardzo zamknięty w sobie. Nie potrafił się dostosować do otaczającego go otoczenia, a raczej nie chciał, przez co był ofiarą prześladowania i wykluczenia ze środowiska. Teraz jest to cichy i spokojny chłopak, który przez większość życia stara się unikać jakichkolwiek interakcji z ludźmi, często przewija się w tłumie jak duch przez co jest po prostu niezauważany... tak jak tego chce.

W przeciwieństwie do reszty społeczeństwa która prowadzi wyścig szczurów, on kompletnie nie przejmuje się takimi sprawami jak popularność czy ilość lajków. Zwykle zamyka się w swoim pokoju, by grać w gry czy słuchać swojej ulubionej muzyki, robić cokolwiek byle by odizolować się od społeczeństwa. Jeśli wychodzi z domu, to tylko do szkoły lub sklepu, a i to sprawia mu trochę problemów. Jedyne osoby jakie zna to te, które wychaczył na czacie internetowym i nie zerwały kontaktu po dwóch dniach. Jak sam mawia, w internecie łatwiej jest kogoś poznać niż w rzeczywistości.

Drake mimo, że jest samotnikiem to w głębi duszy chciałby mieć kogoś, kto wesprze go w trudnych chwilach, kogoś kto pocieszy, przytuli... czy po prostu porozmawia ,ale jego pesymizm zabrania mu w ogóle marzyć, że kiedyś znajdzie sobie prawdziwego przyjaciela czy dziewczynę, duh, przecież boi się do nich odzywać...

Di:

  • Jest to postać wykonana przez autora,
    • Jest również jedną z pierwszych postaci od czasu jego pobytu na stronie,
    • W przeszłości posiadał bardzo wiele wyglądów, z internetu jak i własnej roboty.